بلاگ

بهترین برند باتری قلمی شارژی

بهترین برند باتری قلمی شارژی

بهترین برند باتری قلمی شارژی

بهترین برند باتری قلمی شارژی جهت مصارف زیاد و خرید عمده

قطعا بهترین باتری قلمی شارژی با توجه به نوع نیاز شما متفاوت خواهد بود چرا که برخی از باتری‌ها با نوع دستگاه و لوازم شما سازگاری ندارند. برای مثال باید به آمپر باتری و دستگاه و یا پرمصرف یا کم مصرف بودن دستگاه توجه کنید. قطعا نمی‌توانید نیاز وسایل پرمصرف را با استفاده از باتری‌های ضعیف تامین کنید. بنابراین برای خرید عمده و مصارف زیاد می‌توانید از باتری‌هایی همچون دوراسل، کملیون، پاناسونیک و گیگاسل را استفاده کنید.

»» لیست قیمت: باتری یو پی اس ««

بهترین برند باتری قلمی شارژی جهت بکارگیری در تلفن بی سیم

توجه کنید که دستگاه‌ تلفن‌های بی سیم نمی‌توانند باتری‌های قلمی با آمپر بالا شارژ کنند. بنابراین برای تلفن‌های بی سیم باید از بهترین مارک باتری استفاده کنید. باتری‌های اورجینال پاناسونیک آن هم از نوع نیکل کادمیوم، سانی بت، مارک موریسل و کملیون بهترین باتری‌های قلمی شارژی مورد استفاده برای تلفن بی‌سیم هستند.  


👈🏻 پیشنهاد مطالعه: از کجا بفهمیم باتری قلمی شارژی است؟


باتری سونی SONY مدل NH-AA-B2KN

بهترین برند باتری قلمی شارژی جهت بکارگیری در اسباب بازی

از آن جایی که اسباب بازی‌ها مخصوص کودکان هستند و مصرف بالایی هم دارند باید از باتری‌هایی که آمپر بالایی دارند استفاده کنید. بهترین مارک باتری قلمی شارژی آمپر بالا وستینگ هاوس، کملیون، جی پی، گیگاسل و دوراسل هستند. اساسا آمپر این باتری‌ها از 2000 میلی آمپر تا 2700 میلی‌ آمپر است و مدت بیشتری دوام می‌آورند.



برای آشنا شدن با انواع باتری همراه مبین باتری باشید.



بهترین برند باطری قلمی شارژی برای دوربین عکاسی، تجهیزات پزشکی و میکروفن

اساسا دوربین‌های عکاسی، میکروفن‌ها و تجهیزات پزشکی از جمله لوازمی هستند که به باتری‌هایی با آمپر بالا احتیاج دارند. البته برخی بی سیم‌هایی که تولید می‌شوند هم از باتری‌هایی با آمپر بالا استفاده می‌کنند. از جمله باتری‌هایی که دارای قدرتی حدود 2500 میلی‌ آمپر هستند می‌توان برند سانی بت را نام برد. البته در حال حاضر باتری‌های کملیون آلمانی که در چین ساخته می‌شوند از جمله بهترین‌ها هستند که با اطمینان خاطر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. استفاده از باتری‌های دوراسل ساخت بلژیک هم برای تجهیزات پزشکی و لوازم پرمصرف پیشنهاد می‌شود. بنابراین در انتخاب باتری به نوع برند و آمپر دستگاه و حتی ظرفیت باتری توجه کنید تا بتوانید بهترین مورد را انتخاب کنید. 

بهترین باتری قلمی قابل شارژ

بهترین برند باطری قلمی شارژی استفاده در ماشین ریش تراش

 معمولا در ریش تراش‌ها از باتری‌های قلمی شارژی نیکل متال، کادمیوم و لیتیوم استفاده می‌کنند. هر سه مدل ذکر شده از نوع قلمی سر تخت شارژی هستند یعنی می‌توان آن‌ها را مجددا شارژ نمود. اصولا آمپر این باتری‌ها حدود 700، 900، 1100، 1600، 1800  و 2100 است. اما بهترین برندهایی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد باتری قلمی شارژی سرتخت اوریون، سانی بت، پاور اکسترا و جی اس اکسترا هستند.

تمام برندهای یاد شده به راحتی توسط مبین باتری با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را به صورت تکی یا عمده سفارش دهید. برای انتخاب این باتری‌ها کافی است برند و میزان آمپر دستگاه خود را بدانید و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید.   

باتر‌های دوراسل

لازم است بدانید که دوراسل بک برند آمریکایی است که در زمینه تولید انواع باتری‌ها فعالیت می‌کند و به عنوان یکی از بهترین برندها از آن یاد می‌شود. باتری‌هایی که توسط شرکت دوراسل ساخته می‌شوند به دو صورت قابل شارژ و غیر قابل شارژ طراحی و تولید می‌شوند.

نوع باتری‌های شارژی دوراسل را برای لوازم پر مصرفی استفاده کنید برای مثال اسباب بازی‌های پر مصرف را می‌توان نام برد. توصیه می‌کنیم برای وسایل کم مصرفی همچون ریموت کنترل از باتری‌های شارژی استفاده نکنید. لذا ممکن است در مدت طولانی شارژ باتری تمام شود و نیاز به شارژ مجدد وجود داشته باشد که این مسئله اصلا به صرفه نیست.

باتری‌های دوراسل معمولا با متریال‌های مختلفی تولید می‌شوند که برخی از آن‌ها زینک کربن و آلکالاین، لیتیوم، لیتیوم یون، نیکل کادیوم، نیکل هیبرید فلز را نام برد. هر کدام از این باتری‌ها ویژگی خاص خود را دارند و معمولا کاربردهای متفاوتی هم دارند. برای مثال زینک کربن معمولی‌ترین باتری‌های قلمی هستند که به آن‌ها پیل خشک هم می‌گویند.

یا باتری‌های آلکالاین که به دو صورت:

✅ قابل شارژ 

✅ غیر قابل شارژ یافت می‌شوند؛ نوع قابل شارژ آن بازدهی کمی دارد و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد در حقیقت لازم است بدانید که عمر باتری غیرقابل شارژ آن از عمر روی کربن بیشتر است.

»» لیست قیمت: باتری کتابی ««

 

باتری کملیون Camelion مدل Plus Alkaline

این مدل باتری هم یک مدل از باتری‌های برند کملیون هستند که اندازه آن‌ها قلمی است و معمولا با استاندارهای AA سایر باتری‌ها هماهنگی دارد. ولتاژی که برای این باتری‌ها در نظر گرفته شده است 1.5 ولت است و اساسا تعداد این باتری‌ها در بسته‌شان 4 عدد باتری پلاس آلکالاین است.

در طراحی و تولید این باتری‌ها از تکنولوژی آلکالاین استفاده شده است که در این صورت می‌توان شاهد دو ویژگی مهم طول عمر بالا و پایداری انرژی الکتریکی بود. باتری کملیون Camelion مدل پلاس آلکالاین قابلیت شارژ مجدد را ندارند و به عبارت ساده‌تر زمانی که انرژی الکتریکی این نوع باتری‌ها به پایان برسد، شما نمی‌توانید آن‌ها را شارژ کنید.

تمام لوازم و وسایل خانگی برای عملکردشان به انرژی الکتریکی احتیاج دارند از جمله این وسایل از لوازم ساده گرفته تا دستگاه‌های هوشمند، که برای تامین انرژی آن‌ها از انواع مختلف باتری همچون باتری‌های کتابی، نیم قلمی، قلمی و سکه‌ای استفاده می‌کنیم. کملیون Camelion مدل پلاس آلکالاین یک گزینه بسیار مناسب برای تامین انرژی وسایلی همچون ریموت کنترل ،اسباب بازی، ساعت و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هر وسیله و لوازمی که برای تامین انرژی به باتری قلمی احتیاج داشته باشد می‌تواند که از کملیون Camelion مدل پلاس آلکالاین استفاده کند. برند کملیون به دلیل تکنولوژی آلکالاین موجود در باتری‌ها، کیفیت محصول و … به یک برند برتر تبدیل شده است و شما با اطمینان خاطر می‌توانید محصولات این برند را خریداری کنید.   


👈🏻 پیشنهاد مطالعه: چگونه باتری سکه ای را شارژ کنیم


باتری شیائومی Xiaomi مدل Z15

این باتری قلمی یک برند چینی است که در تکنولوژی ساخت آن‌ها از آلکالاین استفاده شده است در واقع این باتری تا سال‌ها انرژی خود را حفظ می‌کنند. معمولا این باتری‌ها 10 عدد هستند که از ولتاژ 1.5 ولتی نیز برخوردارند.

می‌توان گفت که این مدل باتری دارای رنگ بندی‌های بسیار جذابی هستند درواقع این رنگ بندی باعث می‌شود که امکان نگهداری باتری با هدف کلکسیونی موجود باشد و البته پس از مصرف این باتری‌ها می‌توان از آن‌ها به عنوان یک المان زیبایی دکوراسیون اتاق استفاده نمود. در واقع اندازه این باتری‌ها قلمی است و با استاندارد AA هم مطابقت دارند. باتری شیائومی مدل Z15 می‌توانند که تا سال‌های سال در فروشگاه‌ها، انرژی خود را حفظ کنند و در هر زمان می‌توان آن‌ها را مورد استفاده قرار داد.

بهترین باتری قلمی قابل شارژ

در واقع می‌توان گفت که سلول این باتری‌ها هیچ گونه افزایش حجمی ندارد و در عین حال نسبت به باتری‌های کربنی از ظرفیت بیشتری برخوردارند. انرژی خروجی این باتری‌ها از روند پایدار و یکنواخت‌تری برخوردار است. این نوع باتری‌ها برای کیبورد بی‌سیم و موس، اسباب بازی‌ها، رادیوهای کوچک و … گزینه بسیار مناسبی هستند. لازم است بدانید که به دلیل رنگ بندی متفاوتی که در این باتری‌ها دیده می‌شود به باتری‌های رنگین کمانی معروف هستند.      

باتری Dynamo Alkaline

این باتری یک محصول منحصر به فرد از شرکت وستینگ هاوس است که در دسته باتری‌های آلکالاین این شرکت قرار دارد. در واقع بسته بندی این باتری از 4 باتری نوع AA و دو باتری AAA تشکیل شده است که ولتاژ آن‌ها برابر 1.5 ولت است.

تکنولوژی استفاده شده در این باتری‌های وستینگ هاوس آلکالاین است که نمی‌توان آن را مجددا شارژ نمود. باتری‌های AA به باتری‌های قلمی هم معروفند که کاربرد وسیعی دارند. همان گونه که قبل‌تر اشاره کردیم می‌توان گفت که این باتر‌ها بسیار با دوام هستند و قیمت آن‌ها نسبت به نوع معمولی بیشتر است. باتری‌های سایز AAA به باتری‌های نیم قلمی معروفند که برای لوازم دیجیتالی با ابعاد کوچک به کار برده می‌شوند.

معمولا دستگاه‌هایی که برای عملکرشان به انرژی کم و اما در عین حال مداوم احتیاج دارند، می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. معمولا این باتری‌ها گزینه مناسبی برای ساعت‌های دیواری، ریموت کنترل، رادیوها و … خواهد بود.

اگر می‌خواهید برای دستگاه کم مصرف خود از باتری‌های مناسب با طول عمر بالا استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم از باتری‌های Dynamo Alkaline استفاده کنید. کیفیت محصولات تولید شده از شرکت وستینگ هاوس زبان زد هستند لذا در هنگام طراحی و تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند و رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار می‌دهد.   

باتری‌های گیگاسل مدل Super Alkaline

این مدل باتری یک محصول تولید شده از شرکت گیگاسل است که از تکنولوژی آلکالاین بهره می‌برند. اساسا باتری‌های آلکالاین نسبت به باتری‌های زینک کربن از طول عمر بیشتری برخوردارند. این باتری‌ها به مرور زمان انرژی خود را از دست نمی‌دهند و از پایداری خوبی برخوردارند.

زمانی که می‌گوییم این باتری‌ها از ماندگاری طولانی برخوردارند یعنی تا چند سال می‌توانند که انرژی خود را خفظ و ذخیره کنند. البته نا گفته نماند که این انرژی درصورتی ماندگار است که ذخیره شود و باتری‌ها از آن استفاده نکنند و معمولا آن‌ها را در قفسه یا داخل کمد نگهداری کنید. در بسته بندی این باتری‌ها 2 عدد باتری نیم قلمی و 2 عدد باتری قلمی قرار دارد که هر کدام از آن‌ها دارای ولتاژ 1.5 ولتی هستند.

این دو سایز باتری را می‌توانید در چراغ قوه و یا اسباب بازی و دستگاه‌های دیگر مورد استفاده قرار دهید. فراموش نشود که این باتری قابلیت شارژ مجدد ندارد و پس از اتمام شارژ آن باید یک سری جدید از باتری‌ها خریداری کنید.


👈🏻 پیشنهاد مطالعه: باتری سکه ای قابل شارژ


باتری اور مکس مدل Puper Power

در هنگام تولید و ساخت این نوع باتری‌های اورمکس از تکنولوژی روی کربن استفاده می‌کنند که همین مسئله موجب شده است که نسبت به باتری‌های نیم قلمی و قلمی معمولی، با محیط زیست سازگاری بیشتری داشته باشد و در صورتی که آن‌ها را دور بیاندازید به محیط زیست هیچ آسیبی نمی‌رساند به عبارت دیگر دوست دار محیط زیست است. در بسته بندی این باتری 8 عدد باتری نیم قلمی مشاهده می‌شود که دارای ولتاژ 1.5 ولتی هستند.

بهترین باتری قلمی قابل شارژ

این نوع باتری را معمولا در دستگاه‌هایی همچون انواع اسباب بازی‌ها، کنترل، رادیو و … مورد استفاده قرار می‌دهند. این باتری‌ها می‌توانند که انرژی الکتریکی مورد نیاز موس و کیبورد را هم تامین کنند.     

باتری دوراسل مدل Plus Power Duralock

در بسته بندی این نوع باتری‌ها 8 عدد باتری نیم قلمی وجود دارد که با توجه به این تعداد باتری تا مدت‌ها نیازی به خرید باتری نخواهید داشت. تکنولوژی که برای ساخت باتری Plus Power Duralock مدل دوراسل وجود دارد دوراسل آلکالاین  است. ب

ر خلاف تمام مدل‌های ذکر شده انرژی این مدل به مرور زمان از بین نمی‌رود و پایداری بسیار خوبی دارند. زمانی که می‌گوییم باتری مورد نیاز از ماندگاری طولانی برخوردار است یعنی تا چند سال می‌تواند که انرژی باتری‌ها را حفظ و ذخیره کند.

در صورتی این ماندگاری وجود دارد و انرژی آن ذخیره می‌شود که از باتری استفاده نکنید و آن را درون قفسه نگهداری کنید. ولتاژی که برای این باتری‌ها در نظر گرفته شده است 1.5 ولت است که در برابر نشتی انرژی از مقاومت خوبی برخوردار خواهد بود. می‌توانید این باتری را به صورت اینترنتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کنید.   

نتیجه گیری

📝در این مقاله آشنا شدید با:

📌بهترین برند باتری قلمی شارژی + معرفی 10 برند با کفیت


✏️ پیشنهادات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو مطالب
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
سبد خرید
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من